Vstupné, občerstvení, pořadatelská služba. Klubům se po zpřísnění opatření výrazně mění náklady

Na sportovních stadionech se znovu můžete bavit se známým a nemusíte u toho mluvit výrazně nahlas. Okolní hluk totiž nebude velký, lidí bude v ochozech zase méně. Od čtvrtka zatím na dva týdny platí nová zpřísňující opatření proti koronaviru, která dovnitř na hokej pustí tisíc diváků a ven na fotbal maximálně dva tisíce fanoušků.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Sportovní stadion bez fanoušků (ilustrační foto)

Sportovní stadion bez fanoušků (ilustrační foto) | Zdroj: Pixabay

Třeba fotbalové Sparty se nově nařízená opatření tolik nedotknou. Na Letné i kvůli naplánované reprezentační přestávce ligový zápas další dva týdny nebude. Kde ale o diváky přijdou, je Příbram. V neděli dorazí k Litavce právě lídr tabulky.

Přehrát

00:00 / 00:00

Nejnovější vládní nařízení znovu trochu zkomplikují život fotbalovým klubům. Více v příspěvku Marka Augustina

„To víte, že nás to mrzí. Sparta, Slavia, Plzeň, to jsou většinou zápasy, kdy nám chodí hodně diváků. Ten zápas je tím zajímavý,“ řekl Radiožurnálu šéf Příbrami Jaroslav Starka.

Jen na vstupném budou ztráty i v kontextu předchozích koronavirových opatření přibližně půlmilionové. A pokud zápas se Spartou skutečně začne, o poslední utkání na Slovácku totiž Středočeši přišli kvůli koronavirové nákaze v týmu, Příbrami se zvednou i náklady.

Kvůli letenským a jejich fanouškům platí až třikrát více pořadatelů. Ale třeba oproti Teplicím může mít Příbram stále příjem i z prodeje jednorázových vstupenek. V Podkrušnohoří vyjde 2000 míst tak tak na permanentkáře.

Liberec svůj zápas předkola Evropské ligy v Rumunsku sehraje, FSCB sehnalo na poslední chvíli hráče

Číst článek

„Prodaných permanentek je asi 1700. Další jsou různě pro naše mládežníky a tak dále. Takže na fanoušky, kteří si permanentky zakoupili, by se mělo dostat,“ řekl tiskový mluvčí Teplic Martin Kovařík. Na rozdíl od Slavie, která prodala přes 9000 permanentek, nemusí Severočeši připravovat systém, jak místa přerozdělit. To se bude týkat spíš prodeje občerstvení.

„Na celém stadionu poskytuje catering jedna externí firma, která případně pronajímá místa na stadionu ještě dalším subdodavatelům. Platí se na celou sezonu, ale pak když se hraje třeba bez diváků, tak se to řeší ještě nějakou úpravou,“ přibližil Kovařík, co vše se může projevit na klubovém rozpočtu.

Marek Augustin Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme